Tuesday, March 12, 2013

why i am so damn lazy?


lazy? yes, ayat ni mmg sinonim dgn aku. ye, aku terkenal dalam kalangan kawan2 aku dengan sifat aku yang malas berfikir dan buat group work.

hmm, bile time discussion membe2 aku terutamanye ain dan dd akan supply current kat aku untuk bergerak dan berkerja didalam kumpulan tersebut.. so nice to have them.

yes, i dont know my own personality actually.. yang aku tau, aku suke semua yg berada disekeliling aku.. yes berjalan2 dgn tiqah, memaku dan dipaku husna , berbincang hal kecantikan dgn aten, dan berpolitik dgn susu . heaven kan.

pelik kan.tp itulah reality. im a person who really dont know to say no.?why? because nature of pikah la.tp aku pun byk mnghampakan org dgn plan aku yang kelam kabut tu..sori fren..huhu

actually aku ni xde la mlas mane, tp aku perlukan something yang menarik minat aku. contohnye pembelajaran yang xstress dan menyeronokkan.. aktiviti menyumbang idea dan bermacam lagi..

percutian dan berjalan?yes itu adalah bnde yang paling menyeronokkan dlm hidup. i dont like to stay for a long2 time in a place.

eh, what are the purpose of this writing? its like im describing myself la plak..hahaha..sokay, as long im happy.

kay, till we meet again


im so in love wif this place..mintak2 bole la tgkp outdoor photo utk wedding kt sini..hahahaha..mengarut sekejap

No comments:

Post a Comment