Friday, March 29, 2013

jumaat?

jumaat penghulu segala hari.. dan hari ni jugak la aku tidak pulang ke rumah seperti selalu,

perasaan aku xkeruan dan xmenentu disebabkan aku berada di universiti tak seperti selalu.

mood xmenentu, sakit perut xtertahan dan pinar2 bercampur baur.

bangun tidur, subuh dan membatalkan niat untuk berjoging.

aku mengaplikasikan tips2 untuk kurus seperti yang diajar oleh dr syed.

bersenam sambil tdo dan tidur smbil bersenam.

tidaklah senaman seperti ini..dahsyat sgt ni..


berbalik kembali kepada cerita semula, 

indahnye jumaat...

selepas itu, aku mengambil henset dan meneruskan perjuangan bermain unblock me yang baru level 250..masih belum mencapai target lagi..

tepat jam 10.30 aku menerima panggilan dri atiqah untuk pergi ke library..

tapi sebelum itu kami ke kedai motor dulu..

betulkan moto dan siap balik ke um dan makan di 11th tempat makan kegemaran aku

pastu pergi library..

lepas sampai library aku melepak sebentar dan kembali ke kps untuk meeting program smart tutor

alhamdulillah..xmenganggur la skg ni..

berbekalkan sweater, aku bergerak ke kps dengan hujan yang lebat..

aku mendapat biro perancang aktiviti same seperti ton dan tiqah..juga yana dan aini..

dah la..nk smbg buat esaimen ni

tata..








No comments:

Post a Comment