Wednesday, March 20, 2013

malam yang merapu

hari dah malam. jam pun dan tunjuk lebih dari kol satu

bertemankan lagu alyssa reid dan westlife aku lancar menaip..

malam ni agak kebosanan.. tiada muvi yang best lagi dan tiada wifi yang laju

aku gagahkan diri mengorek segala isi laptop yang ade

bermula dari file-file yang berlonggok kt destop dan seterusnye kat drive c kalau xsilap aku..

siap mengorek-ngorek aku pun jumpe satu cite..3 idiots..

aku teringat akan cerita ni.. lantas aku pun tgkla..

sampai separuh jalan aku lapar, kebetulan rumet baru balik dri mid

bawak stu slice secret recipe cake indulgence,

hati gembira bukan kepalang..lantas ku makan sampai licin..

kebiasaannye aku akan kenyang, namun masih lapar..

bergerak menuju ke tempat ambil air.. isi sampai penuh dan minum..

sampai bilik masih xhilang bosan lagi.. punggah lagi isi laptop..

oo, aku nk dengar lagu rupenye..

lantas dengar balik lagu..

akhirnye aku mengantuk..

selesai sesi berblog.

 

No comments:

Post a Comment