Wednesday, March 13, 2013

maturity

interesting topic..

sape matured angkat tgn..!! anda sedang perasan anda matured sebenarnye..

matured atau matang ni adalah satu tahap dimana anda boleh berfikir dan bertindak dengan bijak..

bagi aku konteks matang ni adalah lebih menjurus kepada perwatakan seseorang..

xbest la hidup ni selalu jadi matang kan..mesti ade balance sket..bru ade feel..

kebiasaanye, aku lebih matang ketika berada dengan rakan2 yg ulat buku.. rambut belah tengah dan sebagainye.

dan aku akan menjadi sangat2 tidak matang apabila berada dengan rakan2 yg terlampau dan baik dengan aku sahaja.

sifat aku ni sedikit undefined, kadang2 matang dan x matang..yeah, masih xphm diri kan,..

berdasarkan tinjauan dan reaksi dari teman2 aku mendapati mereka akan cepat2 melabel aku xmatang..

so kesimpulanye, maturity is based on what others think about u. ask your closed fren n u will find out the answer..happy maturity..




No comments:

Post a Comment