Monday, February 18, 2013

vacation : frasers hill

pada cuti tahun baru cina yang lepas, aku pergi bercuti ke frasers hill..hmm, nk dijadikan cerita, pengembaraan itu hanyalah disertai oleh sebiji kereta sahaja. kereta kami diwakili oleh aku, abg n, mak, kak ina dan ayim..perjalanan memakan mase 3jam dri klang itu telah membuatkan perut tekak n usus aku berselirat dan bercampur baur.. separuh perjalanan aku termuntah dek kerana jalan bersimpang siur dan berliku2..wahahahha..ayat karangan aku ni agak2 bole dpt A x spm..hehehhehe..almaklumlah bahasa melayu sudah lama aku tinggalkan..skg ni bahasa uganda pun boleh buat kargn gak..eh. mencarut apa lak ni.,.hahahha

ok ni nk share gamba spnjang percutian..mlgnye gamba aku xbyk pun dan aku mnjadi pak gambar dimana org berpusu2 menyuruh aku mngambil gambar..arghhh..stress!!!

berdasarkan penilaian, tempat ni sesuai bagi pasangan yg nk pergi honeymoon atau family...so kpd yg single jgn down sgt bile pergi..hahahahahaha *terpaku diri sendiri lak..hehehhee

bajet..hahahha...

anak mak..hihi

ayim wif mak..kawaiii
penat mengayuh 


balik..huhu

No comments:

Post a Comment