Thursday, February 28, 2013

lagu toplist yg mop lantai


yes, lagu yg mop lantai tu sinonim ngn aku.. semua yg dgar mp3 dri fon aku mesti akan berbulu dan mngantuk mndengarnye,..come on la..lagu2 cmtu la yg best,.xngntuk dan dpt melayan jiwa yg lara..perkataan sapu lantai ni adalah ilham drpada membe aku ain n dd..maka tercetuslah perkataan sapu lantai sampai bersih dan sebagainye.

pernah dulu sewaktu aku di sekolah, kwn aku berkehendakkan utk meminjam mp3 aku..aku pun bgi pinjam, xsmpai sepoloh minit, die pun pulangkan balik..katenye, lagu aku lentok abes..macam ubat tdo..perghhh, statement.!

hmm, kalau nk dgar lagu yg ade kt fon aku ni sila lah..kalo boleh thn ngn kelentokannye
antara playlist lagu aku

1.skyfall-adele
2.chasing the sun-the wanted
3.the day you went away-m2m
4.this i promise u-nsync
5.shahir-pendam
6.kembali-akim n stacy

dan mcm2 ag...mls nk sebut..pandai2 la anda menilai...hehehe..so bole la conclude disini, semua lagu sentimental..bukan sakit mental ye..hihihi

No comments:

Post a Comment