Wednesday, June 23, 2010

university of malaya, im coming!!!!!



semakan university sedang bermula...kepala otakku semakin ligat berfikir....U mane la yg sudi terima aku....nk harapkan UM dengan kos pndidikan tu macam xkn dapat jew...memandangkan interview yg aku buat hari tu sgt2 x mmuaskan hati...ibarat berjenaka dgn interviewer...hahahaha...serius...,itulah interview pertama dalam hidupku...aku btul2 xna interview...dengan x preparenye+dtg lambat+sijil yg xtersusun rapi...mmg serba x kena la...ni antar dialog aku dgn org tu...3 org yg mnginterview aku...byk nasihat yg dah di bagi, tp aku x amik point..last2 ni la hasil interview aku...huhu

aku dgn xbersedianye melngkah masuk ke dalam pusat interview aku di intec uitm shah alam...dgn cuak nye aku bg salam dan duduk d kerusi yg disediakn...

aku-assalamualaikum puan2 sume...
puan 1,2,3-waalaikumussalam...
puan 1-ok ceritakan tentang dri awk...dan awk jgn la takut...kami xmakan org...nasik je kami makan...
aku-(nasib baik...law x terpakse aku tepon mak ayh aku cyp2...ne taw xbalik nt..bisikku dlm hati)dgn sengalnye aku tanye balik puan tu...puan, sy nk cter ape?huhuhu...(dgn muka blur)name penuh kew?huhuhu
puan 1-aik??sy tanye awk...awk leyh tnye sy balik...yela..name penuh...adek bradeq sume...
aku-owh...pastu aku pun cter la sal name aku, hobi aku, n mcm2 a...pastu aku diam...(da xtaw nk ckp ape)..hehehehe
puan 1-tu jew...lain?
aku-ape lg puan nk taw?
puan 2-ishk3...smbil tergelak...huhu...awk ni btul ke nk jd ckgu??
aku-btul la puan..law sy xnk xkn sy mohon..huhu...sy mnt la n kje ni...mndidik ank bangse...ceyh...hehehee(goreng a cket..)
puan 2-napew minat...sume yg dtg ni ckp minat...sy da bosan dga...
aku- sbb dr minat la sy boleh buat dgn baik...
puan 2 -nape pilih sains..?
aku-(adeyh...ape aku nk jawab ni...blur2...)sy suke sains...lgpun sy mmg amik aliran sains...jd xde masalah la...
puan 3-ape pncapaian awk dlm sains yg boleh kami pertimbangkan...
aku-(arghhhhh....nape soklan ni yg dtanye...dgn terketar2 aku jwb...emm sbb sy dapat A dlm fzk mase mtrik...(dlm aty aku pk...msti org tu pkr aku bajet gle...cm pndai sgt...siyes aku xtaw nk jwb ape...tu je yg aku dpt pk tym tu..)
puan 1-aja sy sket...subject sc...
aku-dgn bingung dan blurnye...aku c nk bg ajaran sesat je...dah la xegt da sume yg aku blaja...naseb bek ak ade egt2 sal kimia sket2..bole la..alkane pun alkane la..hahahahaha
mase aku ngaja tu plak org tu bole gelak2...ai...mkck2 ni gelak lak tym aku aja...dah la tnye macam2...pastu tbe2............
puan 2-dah la...xya aja lagi..sy xphm ape awk aja tu...
aku-owh...sbb puan xde basic la tu...bajet jgk aku...hahahaha

tbe2 aku terkejut...satu soklan killer mngenai aku....

puan 1-what your opinion abaout teaching sc n math in english 4 rural area??

emmm...yg ni xya ckp la...sgt kelaka bi aku..berterabur+hancuss..hahahha tp yg peliknye soklan ni yg aku dpt jwb n excellent...hahaha..tnpe ragu2...lncar,...smpai puan tu ckp I LIKE UR ANSWER...perghhh...mmg best a...at least dpt jugak aku jwb...hahaha...
ni je hasil interview aku...sblm nk balik tu aku siap salam cium tgn n puan2 tu..(bodek cket)..
puan 1-1st tyme sy interview org cm awk...asek gelak2 je..hahaha...lawk la...
aku-????????smbil terdiam...huhu

siyes...balik dr interview ni aku da lupekan sal nk jd ckgu ni...aku nk amik farmacy lak kt uitm...mmg berkobar2,,,...farmacy je aku pikir...dahla interview farmacy kt usm aku xpg..syg glew...skg aku berhrp kt uitm jew...hrp2 dapat.....
jeng2...ary dtggu2 da tibe...semakan upu...dgn berharap aku bukak la link tu...isi sume detail...n loading........lame jgk a...5 mnt pun ade la...tbe2 link ini pun kua

TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :


KOD PROGRAM : MT02

NAMA PROGRAM : SAINS DENGAN PENDIDIKAN#

IPTA : UNIVERSITI MALAYA (UM)


eh??jp2...pndidikan???interview aku lepas??cm xcaye...btul ke ni....???aku mmg blur sgt2...mmg aku da xberhrap n ckgu ni...aku sangke da xlpas...tbe2 rezeki aku kt ctu...huhuhu...mknenye aku lpas interview la ni...huhuhuhu...alhamdulillah....aku dapat um jgk...kos yg aku sgke ggl interview...huhuhu...xksh la..mmg rezeki kt cni kot....huhu

so moral dalam cter ni law da rezeki xkemana...bende yg dsangke gagal law ade rezeki mmg ade...huhuhu...alhamdulillah....




No comments:

Post a Comment