Wednesday, June 30, 2010

masalah atau ujian??

skrg ni lagi tggl 4 hari aku dok uma...aku ade khamis, jumaat, sabtu dan ahd(half day)...hehehe...
permulaan hari ni cukup baik...di mulai dgn deringan telefon di awl pg...mkn mknan yg sedap d tgh hari...walaupun mlm td aku muntah2 pas pekene chicken chop dan ice blended strawberry...adoii...rugi kot rm8.90...nasib bek la set..ade la diskaun cket..hehehe...dulu aku mkn ok jew...sjak yok mampir (name cafe tu) tuka chef, serba xkene jew tekak aku ni...huhu...sambil mnyaksikn perlawanan sengit antara paraguay dan jepun, aku lantas mghabiskn mknan aku smbil dibntu abg ku...huhu...xlarat kot nk mkn sorg...pkcik2 dan org muda mudi kt situ nmpakny tekun mnyaksikn perlawanan bola yg dtygkn mnggunakan projektor...aku yg kelaparan langsung xmngendahkn jeritan mereka di situ...mnjerit gol, tp xgol pun...pelik...hahaha...bese la..org yg fanatik bola...aku pun xle nk interpret ape diorg rase...yg pntng aku kyg...itu suda bgus..hahahaha...



ni bndera paraguay yg mnumpaskn jepun dgn sepakan penalti...jepun klah 5-3...

back to the point...(bkn straight to the point kew?)haha...ape2 jela..jnji aku bhgia...lalalalala~
aku update ni pun atas permntaan follower aku yg setia yg mntak aku update blog...huhu...walopun aku cme ade 4 follower jew buat mase skg...kire ok la dr xde kn...hahaha...follower aku xmngkt pun..ish3...xle jd ni...nt aku kne wat satu akta dimane sume org yg jd fren aku kt fb wajib follow blog aku..hahahaha..kjm sgt tu...tp tula hakikatnye...aku mmg kejam tp baik hati..cmane tu??fikir2kn dan selamat beramal..huhu..(alamak!!ayt org aku ciplak ni...hehehe...dy bukan bace blog aku pun...so aku xkesa...haha)
aku xtaw nk citew ape ni...aku da blur la...aku ngantuk sgt2 la plak...so aku amik kptusan nk tdo...sok la aku update,...taun depan kew...huhu

***aku stil blur ape sbnanye aku nk cter ni...huhu...xpela..pndai2 korg crik point ea..isi2 pnting kew...k2..aku da ngantuk...selamat la mlm....tdo la lgi..(ayt sape la ni???)hahaha

No comments:

Post a Comment