Tuesday, June 22, 2010

abg posmen!!!


sekarang ni da masuk sejam aku setia mnanti kehadiran abg posmen dlm hidupku...bunyi moto nye dgn suratnye btul2 mmbuat aku tertunggu2...hai...abg posmen...kenapa lah kau begitu penting buat aku pada hari ini...lantak la org nk kate aku ape...aku akn ttp sabar mnanti mu abg posmen ku...huhuhu...gaya kau melemparkan surat btul2 mmbuat aku teruja...hati ini berdebar2 mnuggu surat dr mu......terujanye nk melihat moto merah dy yg di make up dgn 2 box disisi...perghhh...ala2 pimp my ride gitu......oh abg posmen....dtg la......~


arghhhhh...ni sebenarnye ayt tension sbb posmen xdtg2 ag...penat kot aku tggu dr td..xjugak nmpak btg hidung abg posmen ni....dah pukul bape ni...dah la aku wat alamat uma lain...probability surat aku nk smpai ni antara 50% kot...cume aku mtk Allah bg la petunjuk kt abg posmen tu bia dy jumpe uma aku....tolong la ya Allah...aku mohon...surat 2 btul2 penting utkku...mase depan ku bergantung kepada abg posmen yg mmbawa surat ku....oh...syahdunye rase.....~bertemankan 2 eko kucing warna belang2 n putih coklat ni aku sabar mnanti...walaupun kucing ini ligat mngada2 kepadaku ku tabahkan aty ku mnunggu posmen...ko tabur makanan ikanku ke kucing tu, namun kucing tu lgsg xmnjamahny...sugguh kjm rasenye perlakuan kucing itu terhadapku....ikan ku dulu begitu menyukai makanan ini...tp mngapa kau tdk wahai kucing...nk friskies kew??hurm...memilih btul....tp xpe...aku ade 2 eko ikn bilis dtgn...lebihan nasik lmk td...ku bg sekor kpda belang dan sekor lg kpg cok pu(coklat putih)...pandai2 je aku ni...bukan kucing aku tp bg name...hahahaaha...aku skg mmg teringin nk mmbela kucing...hrapan aku nk bela kucing ala2 parsi....hmmm....mtk2 aku jumpe la kucing cmtu...huhuhu

No comments:

Post a Comment